• image

    مجتمع آموزشی تقوا

  • ما چگونه مدرسه‌ای هستیم

    ما فرصت‌های یادگیری را در محیطی شاد، ایمن و به دور از استرس ایجاد کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا شوق یادگیری را در دل دانش‌آموزانمان زنده نگه داریم و لذت یادگیری را به آنها بچشانیم.

    ما با پیگیری پروژه های مهارت های زندگی و تکنیک‌های هوش‌هیجانی در مسیر پرورش انسان‌هایی شاد، توانمند، مصمم و با اعتمادبه‌نفس گام برمی‌داریم.

    ما دانش‌آموزانمان را با ویژگی‌های اعجاب‌آور مغز آشنا می‌کنیم و به آنها می‌آموزیم که چطور می‌توانند با به کارگیری ذهنیت رشد-محور روز به روز باهوش‌تر شوند.

    ما به عنوان یک سازمان یادگیرنده، به ایجاد ارتباط با برترین مدارس و سازمان‌های آموزشی دنیا، شرکت در همایش‌های بین‌المللی، استفاده از کارآمدترین شیوه‌های تعلیم و تربیت و درس‌پژوهی برای پرورش حرفه‌ای معلمان، متعهد هستیم.

    سیستم آموزشی مدارس ما به صورت چند بعدی طراحی شده و رشد همه جانبه را نشانه گرفته است.

    دانش‌آموزان ما از نظر مرتبه علمی در جایگاه بالایی قرار دارند. نتایج امتحانات و مسابقات مؤید این مطلب است؛ اما آنچه ما را با دیگران متفاوت می‌کند، این است که ما بدون ایجاد اضطراب، استرس و رقابت ناسالم دانش‌آموزانمان را به سطوح بالای علمی می‌رسانیم.

    برنامه‌های ما از ابتدا تا انتها (پیش‌دبستان تا دبیرستان) با پروژه جهانی مهربانی آمیخته است.

    ما، در مدرسه با دانش‌آموزان خود زندگی می‌کنیم، صدای آنها را می شنویم و با سپردن مسئولیت، برای آنها تعلق‌خاطر می‌سازیم.هدف نهایی ما، تربیت انسان هایی توانمند و ماهر است که از سلامت روانی برخوردار باشند.

    نظام ارزشی مدارس ما بر تعامل سازنده، احترام متقابل، و هنر گفتگو استوار است. ما از طریق کانال‌های ارتباطی متعدد والدین را در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه قرار می‌دهیم، تا از طریق تعامل با خانواده ها به اتفاق گام‌های استوار و مؤثری در مسیر تعلیم و تربیت برداریم.

    برگشت
Logo

دبستان

تهران- كامرانيه شمالي- كوچه شيباني- نبش كامران- پلاك ٤


دبیرستان

تهران- فرمانيه شرقي- خيابان عسگريان- تنگستان يكم- پلاك ٦

© Copyright 2020 Taghva School.